torsdag 30. september 2010

Status fra sofaen

Det er nå godt over tre uker siden ulykken. Beinet går det sånn passe bra med. Det blir stadig bedre, og leger og fysioterapeuter sier at dette vil ta tid. Det passer meg dårlig, og jeg undersøker for øyeblikket den utålmodige siden av meg selv.  Men jeg er ikke deppa! Jeg støtter meg til at prognosene for at jeg blir 100% frisk er gode.

Det er egentlig ikke mer enn to problemer nå: Jeg kan ikke sitte, og jeg kan ikke stå/gå lenge før jeg får for store smerter og må legge meg ned. Så det blir mye å ligge på ryggen i sofaen. Så jeg får lest, maila og surfa litt. Og så har jeg vel aldri skrevet så mye på bloggen noen gang som nå.

Filmen under viser hamstringsmusklene. Det er festet øverst i hoftebeinets sitteknute. I dette festet hadde en del av muskelgruppen sluppet taket.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar